torsdag 21 april 2011

I veckan har jag jobbat och umgåtts rätt mycket med Fredrik känns skönt att vi är vänner.
Jag har varit hemma själv sen i Söndags, ikväll kommer mamma och pappa hem.
Dagen igår, först var ja och jobbade på dagis kom hem vid halv fyra, skurade damsög, tvättade osv.
Sen kom Alva hit och gjorde mig sällskap, hjälpe mig med maten osv. Sen fick hon nå psykbryt med min
kamera och tog massa konstiga bilder. Fredrik kom med bussen och sen kom även Alina hit och umgicks
lite. Åt kladd kaka och myste på. Vid nio drog vi till klinten, hängde där nån timma i Linns husvagn
med massa folk. Sen for vi hem jag och Fredrik kollade på typ plastik kirurgerna och sen på en film.
sen gick vi och sov. vaknade kring nio imorse tror jag fast klev inte upp förrens halv elva.
Följde Fredrik till bussen klockan elva sen gick ja hem och gjorde lite nytta.
Fick besök av Alva vid lunch så vi käkade makaroner och köttbullar,
Sen en kaffe och sista biten kladdkaka på de.
Nu väntar väll duschen och sen ska jag nog dra ut på nå äventyr förhoppningsvis!
Fram med kvasten nu sticker vi!!

Mot blåkulla, glad påsk allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar