söndag 24 april 2011

ojoj har inte hunnit blogga nånting idag, egentligen har ja inte haft så mycket att göra.
Vaknade vid halv tio av att mamma kom med frukost på sängen, de gillas!
Kollade sen gårdagens big brother och efter de somnade jag om och vaknade inte förrens två.
då klev ja upp gick å satte mig i solen ute på gården och lyssnade på musik.
Tog en snabb dusch sen for jag mamma och Faster på after skii i klinten innan
vi drog vidare ner till stugan. Alltid trevligt att träffa släkten men hade velat fara till stan ikväll faktisk.
Nu blev de inte så, efter middagen for jag och Willy hem en sväng med moppen.
han hade cykel hjälm och båda två hade skorna full i lera kan lova att vi inte såg riktigt friska ut
dessutom vinkade han till alla vi mötte. hahah XD
slutet av kvällen tillbringade jag nere i stugan med Elin :) <3

Igår var jag i Lappträsk med släkten och käkade middag, vid åtta for vi hem men bara för att vända,
halv nio drog jag och Linn till klinten för att umgås med Pojkarna, träffade Foppa som jag inte har pratat med på nått år, så de var rätt trevligt. vi satt i hennes husvagn tog de tjill och pratade på som vanligt.
Vid halv tre gav vi upp då kom mamma och hämtade oss fast jag somnade ändå inte förens vid kvart i fyra.
sammanfattningsvis var de en väldigt trevlig kväll med god vänner. härligt !!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar