torsdag 19 maj 2011

I need to move on!

Hockey finalen pratar vi inte ens om......Pinsamt! 
Veckan har flutit på som vanligt Måndag praktik,
Jag fick veta i Tisdags att jag har klarat alla nationella i Engelska, Yess!! 
Igår var jag och tränade på step in med Linn och Elin efter de for jag till Johannes och 
umgicks med Jolina. Idag har det varit förskolans dag och alla barnen har klätt ut sig.
Vi fikade bulla och kakor och lekte lekar i gympan, dock blev planerna på att gå 
ut ändrade eftersom de spö regnade hela dagen. Men inomhus var de full fart
och mycket bus! :)

När jag kom hem var moster och mina småkusiner här (Willy och Lowe), sen kom mormor och morfar.
Lina fyller år idag så därför är släkten här och firar henne. Nu sitter jag å väntar
på att min kusin som har varit i thailand i tre månader kommer hit,
har saknat henne så de blir kul! <3 

GRATTIS LILLA SYSTER <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar