tisdag 31 maj 2011

I will fight

känner att jag är rätt dålig på att uppdatera nu, men jag orkar verkligen inte.
Helgen har jag tillbringat med Ella och Linn.
I torsdags drog jag till Luleå med Råttan och hälsade på Ella hon har köpt en liten pumi valp.
gjorde nationella i matte på fredagen och sen tbx till luleå.
Vi tjockade oss med kladdkaka godis chips grillat och läsk. trevligt!
Lördag for till beckman och käkade middag där, sen stack jag och Linn ut
 och kollade på när massa spelade fotboll. 
och helt plötsligt får vi för oss att fara på crousing ett på natten wihooo!! 
men de var trevligt, kom till linn vid 05,30 fick mig en och en halv timmes sömn plus ett tag
i bilen, började jobba åtta på söndagen så när jag kom hem var jag rätt slutkörd.!

Igår umgicks jag med systrarna Backström, alltid lika roligt för vi är så seriösa.. eller ? :)
Idag har jag spenderat hela dagen i soffan hade sånn jävla huvudvärk på morgon så
trodde huvudet skulle sprängas ligger i sängen nu ska väll gå in på ett tag och 
fixa innan jag ska sova, kanske ett glas isvatten också.
Sen försöker jag få min mamma att baka källarfranska åt mig bara för att jag är sugen på de
men hon verkar inte vara så sugen på de, vi får se hur de blir med de !
På Fredag drar jag mig mot Piteå, och stannar nån natt :)
och btw jag älskar regn och åska alltid trevligt att bli dränkt när man går ut!!!! ;D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar