tisdag 3 maj 2011

Jag ska väll ta och dra lite om helgen. Lördagen alltså valborgs tillbringade jag tillsammans
men Alina, Jens, Elin och diverse annat folk. Elin kom hit efter jag hade ätit middag med mamma och pappa.
Vi lyssnade på musik och tog kort satta och pratade om allt möjligt och väntade på att
Alina och Jens skulle käka klart nån gång. Vi gav upp när klockan var halv nio och dom fortfarande inte
hade kommit så vi gick till grillplatsen själva och gjorde upp eld, satt där ett tag fick sällskap av några av byns barn alltid trevligt. Tillslut kom dom och då hade typ brasan redan tänts. De var väldigt lite folk
och brasan var inte så stor den tändes väll vi halv tio och före elva hade alla utom vi gått hem.
Så då drog vi hem till mig och Bastade osv, avslutade kvällen vid halv tre kanske.
Måste säga att de var en trevlig kväll även fast vi tog de rätt lugnt. tack för de ! :)


Upp med tuppen igår,åtta klev jag upp och duschade och fixade mig innan jag, mamma, Lina och Elin
skulle fara till Piteå på tollar träff. Fick mig två par nya skor av mor min, de är ju de jag säger
verkligen bra att gå på stan med henne. Redan vid två var vi färdiga där borta och då följde jag med
Elin på grans för jag skulle sova hos Lillebror, Efter typ en timma kom Lina och Fanny som går i min
gamla klass, satt och kollade på en sjuk film om superhjältar eller nå sånt.
Sen käkade jag middag efter de gick vi ut och tränade hundarna fast de blev inte så mycket tränat egentligen för de var svin kallt så vi gick och kollade på lammen istället. ett av dom hade brutit benet :s
Sen kom vi fram till att de inte gick att vara ute nå mer så vi gick till Helene och sa hej till henne och väntade på att Lillebror skulle komma nån gång. Vid sex kom han dit och då gick vi på coop en sväng sen
gick vi till trean och umgicks med Emelie. Vid nio hade dom flesta kommit dit för då kommer Luleå bussen.
Fick Äntligen träffa FRIDA igen också yey!!

Vi satt mest i trean och pratade och gormade och sånt, Kollade heartbreak hotell med
Hedlund, Persson och Emelie, Willy å Lillebror kollade lite grann också men dom
var ute och sprang på området. När dom andra flickorna gick och la sig vid elva så gick jag ut
till Pojkarna. Men vi var bara ute en halv timma kanske sen skulle Willy också sova så då gav vi också upp
och gick och la oss, pratade lite somnade vid ett eller nå.
Vaknade halv åtta för då skulle pojkarna äta frukost men jag låg kvar i sängen.
Och dom hade sovmorgon egentligen men de hade dom glömt bort så vi hade inte behövt vakna så tidigt.
När dom gick på sin klasstid klocka tio satt jag och socialicerade med Felicia, Melissa, Amanda och Carro.
sen åt vi lunch och gick till trean igen, jag och Lillebror somnade
när dom andra gick på lektion för han hade hål då. Efter deras sista lektion var de bara att säga
Hejdå min buss gick tio i fyra, Kul att träffa alla igen de är ändå ett tag sen. <3
Sen ska jag bara berätta att Rickard nu mera Lillebror har bytt namn (:

Två och en halv timmes bussresa från Öjebyn till Svartlå, hallå de tar 50 minuter med bil typ!
Tur att de jag fick någon att prata med sista biten i alla fall. jag HATAR verkligen att åka buss fyfan
vad tråkigt de är åhhhh.!!!! Jaja när jag väl kom hem kastade jag i mig två plättar
(den större modellen som vissa kallar pannkaka) var bara tvungen att påpeka de för vi har haft
en diskussion om de under dagen. Sen bar de av med pappa till Bredåker för att kolla på
Älvdalen, men efter första halvlek for vi hem för de var as kallt.
tog ett varmt bad sen har ja bara legat i sängen.

Imorgon blir de skola vid halv tolv och sen till polisen för att göra ett nytt pass.
Övernattar hos min Lilla kusin imorgon ska hjälpa honom med hudarna när moster är borta.
aja de blev ett förbannat långt inlägg idag men de var ett tag sen så de kanske var på tiden.
Puss på er allihopa <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar