onsdag 4 maj 2011

Uppriktighet är inte att säga allt man tänker,
utan att mena allt man säger!


Hmm, denna dag började på de sämsta sättet någonsin,
Engelska prov direkt på morgonen, döööö!
Slutade efter de och tog bussen hem till byn, gick ut med hundarna en sväng sen somnade jag
på soffan. Kollade Titanic igår med Lowe han hade aldrig sett den så jag tyckte de var på tiden,
Kom väll i säng vid tolv igår. Ja men som sagt jag har varit på skit humör hela dagen åhhhh,
Blir ledsen för ingenting och självförtroendet är inte på topp, men de blir väll bättre med tiden
får vi hoppas. Känns i alla fall som att jag kanske kan bli mig själv igen som jag var förut,
dock måste jag försöka stå på egna ben.
Har sökt in på Barn och fritid i Luleå så om jag kommer in blir de att gå där till hösten.
Egentligen vill ja inte bo i Luleå men de är inget i Boden som jag vill gå.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar