fredag 26 augusti 2011

If you don't want me, you don't deserve me!

Som vanligt kan jag inte sova på natten. Hade sovmorgon idag började inte förrens ett och de var rätt skönt vaknade kring elva tog en dusch och lite små fix. Slutade två så känns lite ovärt att gå till skolan för en lektion fast hellre de än fler i alla fall och föresten hade vi en rätt bra lektion med mycket skratt. Efter skolan gick jag till Ellas jobb och vi for till Öjebyn för att lämna en sak på djursjukhuset. Passade på att hälsa på Elin och kolla hur hon hade de i sin lägenhet och så for vi förbi till willy och snackade med honom och Lillebror ett tag. Idag fick jag också träffa världens bästa Frida de var ett tag sen sist, men han bara säga hej och små prata lite innan vi for vidare. Egentligen var de tänkt att jag skulle på hockey ikväll men vi kom hem försent från Öjebyn så kollade på tvn istället. Luleå vann på straffar som tur var. Har även kollat lite one tree hill med Ella och så tog vi oss en nattfika för båda höll på att hungra ihjäl. Min söta lilla kusin lyckades hyvla sig i handen med ost hyveln dessutom flög de ost på mig haha vi garva tills tårarna rann och vi inte fick nå luft. Aja nog från mig imorgon sovmorgon igen börjar elva skönt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar