tisdag 13 september 2011

Ge mig vinter!!

Kollade idol, alltså kul att en del människor tror att dom kan sjunga fast dom är värdelösa.! Efter de kollade jag andra halvleka av fotbollen, rätt åt Barca att Milan kvitterade en minut innan matchen var slut HAHA!
Jag är trött nu en som vanligt kan jag inte somna, vetinte riktigt vad det kan bero på men störande äre då.
Anledningen till att det knappt kommer nå nya bilder är att jag har lyckats tappa bort laddaren till kameran så tillsvidare blir det ont om bilder tills jag har hittat den. Häller i mig vatten och tuggar tuggummi som en galning nu för att klara av dom sista dagarna, på söndag får jag äntligen käka lite choklad igen ;D

Jag längtar till vintern, jag längtar efter socktjockar, skoter, julen, nyår, klinten, min 18års dag, snöbollskrig/badning osv.. Hoppas snön kommer snart så vi slipper allt regn regn regn och regn!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar