fredag 9 september 2011

I'm not a girl not yet a woman

Okej nu ska jag säga en sak, försöker ha humöret uppe och tycker att jag lyckas ganska bra med det faktiskt.
Men ibland när jag tänker på allt som har hänt så blir jag ledsen, och det som är mest jobbigt är det här med att lita på folk, vet inte om jag nån gång kommer kunna göra det igen, i alla fall inte helt! Önskar att jag var liten igen och slapp tänka på alla "vuxen" grejer och tonårsproblem. Då var det sagt kanske dax att börja tänka på att sova lite nu så jag förhoppningsvis blir frisk nån gång..

Men vill avsluta med lite gladare rader, For till sjukgymnasten på morgonen och tröck till ryggen bra nyheter min fot har blivit bättre wihooo yes! Sen hem och vila bort sjukan som jag har dragit på mig, Och ikväll fick Jag träffa Alina det var as längesen sist, kul även fast de var så kort stund! :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar