måndag 26 september 2011

Jag saknar dig mindre och mindre!

Måste få klaga av mig idag!!!! Dagen började åt helvete ärligt, om man knappt sover nå på veckorna så borde man få sova ut på helgen annars brister det. Men alltså vaknade klockan tio för att moster kastade hundgodis i sängen och hennes hund sprang om kring på mig, sen kom Willy och hällde iskallt vatten på mig så hela ansiktet och håret blev blött.. sen låg en av dom i sängen och den andra satt vid datorn så vad var vitsen med att jag vaknade så tidigt?! I alla fall jag har då känt hela dagen att jag har varit irriterad och lätt retad och mesta gick ut över mamma, och hälsopedagogik boken som jag tänkte snöra ut genom fönstret. Alltså satt i fyra timmar och skrev, något less nu.. Klockan tickar och jag är förbannat trött men kan inte sova som vanligt, och klockan ringer 05,30 för jag måste duscha och allt innan jag far till Luleå!


"Antalet människor som upplever ångest och sömnbesvär ökar främst bland unga kvinnor" och " symtomen för långvarig stress är att man blir lätt irriterad, har dunkande huvudvärk, ont i rygg/nacke/axlar, oro och koncentrations svårigheter, och morgon trötthet fast man har sovit många timmar i flera nätter i rad"

Jag har i alla fall lärt mig nånting, På med musiken sängen väntar! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar