onsdag 28 september 2011

Jag vill leva för dan och inte låta natten sluka mig nå mer!

Pinsamt av H läktarn inget drag knappt nå skrik förrens sista kvarten i tredje perioden, skärpning STÅR man på stå så ska man skrika annars kan man lika gärna köpa sittplats det tycker då i alla fall jag!!!! Luleå vinst 2-0 i alla fall bra jobbat :) Det gick sämre för United 2-0 första halvlek, andra lyckas dom släppa in 3 mål på mindre än 20 minuter men slutresultat 3-3 efter att dom lyckas kvittera i sista minuterna.

Nog om sporten känns som att jag kan lite till provet imorgon i alla fall men det lär ju visa sig annars. Känns som att det är dax att börja krypa mot sängen på ett tag och bara blunda. I fortsättningen ska jag försöka gå och lägga mig vid ELVA istället för vid TVÅ varje kväll, men chansen att jag lyckas med det är inte så stor. Jag har några mål jag skulle vilja klara okej kanske lite tidigt för nyårslöften men måste börja fundera i tid.


  • Sluta äta godis och dricka läsk på veckorna (Choklad räknas inte)
  • Börja träna minst en gång i veckan helst två.
  • Sova mycket tidigare än jag gör nu ,vid tio eller elva.
  • Försöka spara pengar till Resor och möbler. Alltså inte köpa en ny tröjja varje vecka.
  • Lägga ner mer tid åt läxor eller i alla fall börja kolla på dom tidigare.
Jag vill fara till Manchester 11 februari och se United-Liverpool men då måste jag spara pengar och på något sätt tjäna lite pengar, hur nu det ska gå till. förslag??



Försöker vara det dom vill att jag ska va
men när jag somnat på natten har jag glömt om jag själv mår bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar