lördag 24 september 2011

Natt funderingar och tankar!

Livet är rätt konstigt, vad går de ut på? varför finns vi? och vad gör vi för nytta?och vad händer efter vi dör? föds vi igen? är vi bara borta? Känner vi när maskarna kryper eller när vi blir brända?  Svara på det om ni kan..

Alltså Vänner det är sånt som alla behöver och jag är verkligen glad över att jag har sånna vänner som jag har. Jag skulle gärna hinna träffa alla mer än vad jag hinner och som sagt man ändras och flyttar, byter skola får nya vänner och tiden bara flyger iväg.. Försök stanna upp en minut och tänka till, tänk på allt du har och tänk på att det finns så många människor som har det mycket värre än du själv. Vissa har trassel i livet och hamnar snett i droger och sånt men dom är fortfarande lika mycket människor som mig, jag uppmuntrar det verkligen inte på nått sätt, men säger bara att man inte ska döma innan man vet orsaken till handlandet!  Jag har gjort saker i mitt liv som jag inte är så stolt över och det har förmodligen alla gjort, vi förändras men det förflutna finns med hela tiden och saker vi gjort förut kan bli problem i framtiden också.. Jag är bra på att hålla saker jag lovar andra men saker jag lovar mig själv är det värre med, tex att jag ska sluta käka socker? hur gick det med de klara mig inte ens en dag utan att bli knäpp..... och så har jag lovat mig själv att börja hålla privata saker inom mig för att jag inte ska formulera mig på fel sätt men lyckas ändå på något sätt alltid bryta mitt eget löfte...  Tack och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar