fredag 30 september 2011

once in a lifetime!

Ja vad ska man säga.. Teatern var nog bland det sämsta jag har sett, eller skådespelarna var bra och så men handligen seg och ja tre och en halv timma blir lite förlänge! hade i alla fall trevligt på Waldorf med klassen sedan blev det en sväng till willys och en promenad tillbaka till teatern. Hade prov idag i läro och mäo gick nog sådär jag blev så stressad så orkade inte utveckla svaren så mycket. Imorgon är det sista dagen med min underbara klass innan vi går ut på fyra veckors praktik och direkt efter det en veckas lov. Så blir fem veckor i skogen..! Men ska försöka fara och se varje hockey match i alla fall! Och idag vann Luleå med 1-0 mot AIK det gjorde mig på bra humör alltid skönt med vinst :)

Första praktik veckan ska jag vara i Svartlå på dagis, klart man saknar alla efter att ha varit där 17 veckor i vår/sommar och nu är det snart två månader sen sist,, så det blir kul! :) Dom andra tre veckorna ska jag vara i Harads på dagis för dom tycker jag behöver prova att vara på fler än ett stället. På lovet vill jag fara utomlands skulle verkligen vara skönt att bara få koppla av i solen en vecka och gå i bikini hela dagarna, och sedan klänning på kvällarna alltså JA TACK till det !!

Idag när jag skulle gå till bussen hade en bil kört rakt fram i en rondell här utanför och krockat rakt i en lampa som stod mitt i rondellen, Ambulansen och polisen var där, bara hoppas att det gick bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar