söndag 18 september 2011

Turn back time!

Sitter nu i Heden hos moster, Idag skulle jag upp och jaga men när klockan ringde klockan fem så idés jag inte kliva upp somnade om sen vaknade jag vid tio av att mamma sa att hon skulle till stan så jag bestämde mig för att följa, snabbt upp ur sängen packa ihop nå badkläder, ringa och tvinga med Lowe på nordpolen. Badade några timmar med honom Lina och Ante. Jag for hem en sväng käkade middag och packade ihop grejjerna jag ska ha med till Luleå, sen bar det iväg till Willy. Chillade ett på Lowes rum med honom och en kompis. Vid elva lyckades pojkarna sega sig hit så vi gick på skolgården och hängde där ett tag sen blev det för kallt, typ minus grader så vi gick in igen. Nu sover alla utom jag då förstås, som vanligt blev jag pigg mitt i natten vetinte vad jag ska göra för att ändra på det, aja nog från mig godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar