onsdag 21 september 2011

You never know!

Igår spenderade jag kvällen med Johanna cyklade omkring lite överallt och snackade, stack på coop och hängde där ett tag för att värma oss. Lämnade in min telefon på reparation efter skolan igår så nu har jag mitt gamla nummer bara några veckor men så ni vet i alla fall. "0768142120". När jag kom hem efter våran cykel tur pluggade jag nån timma med Ella innan jag gick och la mig.

Vi hade en lektion idag sen hål ca 2timmar, och efter det skulle vi leka lekar med tvåorna. jag tycket det var lite kul att göra dom olika sakerna även fast en del grejjer var lite grisiga. Typ bära ett ägg tillsammans två stycken med hjälp av munnen och båda var tvungen ta hela tiden.. resulterade i ett spräckt ägg i hela ansiktet samt kläderna....  Efter skolan tog jag och Johanna en fika i Smedjan, men sen kom Elias så dom for hem. Jag gick en sväng på hm och köpte lite underkläder medans jag väntade på att klockan skulle bli kvart i fyra då jag skulle till sjukgymnasten efter det var det bara kasta sig i bilen och fara till busstation, käkade lite middag när jag kom hem sen tillbringade jag kvällen med Elin.

Imorgon blir det hockeyn med nå flickor TAGGA! och bästa av allt jag är ledig hela dagen så förhoppningsvis får jag sova ut ;) som sagt bildbrist pga borttappad laddare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar