onsdag 30 november 2011

Take me to the sun!

Kom hem redan vid tio igår, kändes som att jag behövde en liten pn, men slutade som vanligt med att jag sov flera timmar. Satte mig med skolarbetet och sen kom Ella hit och hjälpte mig lite grann! Ett jävla gorm var det på kvällen, jag for på hockey med Elin och Jesper för att rensa tankarna. När jag kom hem satte jag mig än en gång med skolarbetet och gjorde klart power pointen, somna kring halv tre känns lite halv segt faktiskt ! Men redovisningen gick ändå hyfsat bra även fast jag inte hade lyckats skriva ut mina pappren så fick snacka utan. Känns otroligt skönt att ha gjort bort det där, nu måste jag bara skicka in min filmanalys och kolla igenom nk lite.

Sitter med en koppkaffe och tar det lugnt försöker slappna av lite efter en rätt jobbig dag, Förs hade vi då redovisningen och sen kom vi på att vi skulle sticka till Kallax och försöka hitta igen någon flygvärdinna. Vi hittade ingen men vi tog lite bilder. Jag ska ta bussen till Boden och sova hos Sara inatt, kanske hinna umgås en sväng med Fredrik ett tag också!

Jag lovar att det här vädret verkligen är förbannat deprimerande, för man kan inte vara ute när det spöregnar, blåser och är as mörkt. Hoppas att denna vecka får ett bättre slut än den började.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar