torsdag 17 november 2011

Vinst!

Luleå vinst ikväll även om dom bara fick två poäng! Lönar sig att klaga kan jag lova, för det första ville jag ha JG i mål och detta framför allt när det vart straffar, och sen har jag inte tyckt att Harju skulle få lägga nån straff eftersom han inte satt en ända och så sa jag de till Elin hon hade sagt precis samma sak, haha så jag tror att vi ska ska fortsätta klaga då och då ! :) Sitter och pratar lite med Ella, jag har sovmorgon imorgon börjar inte förrens kvart över elva känns jäkligt skönt, dock skulle jag hellre sluta tidigare än börja senare när det är fredag! Blir middag hos Sofie för hon fyller år idag och efter det vet jag inte riktigt vad som händer antingen stannar jag hos Elin i Öjebyn eller så far jag till Boden och umgås med nå folk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar