lördag 31 december 2011

Remember the happy times!

Som sagt Tora sov här igår och vi somnade halv sju i morse när mamma och pappa for på Jobbet! Sen vaknade vi halv ett när dom kom hem igen.. haha! Vi hann bara fika och börja kolla tredje säsongen sen skulle hon hem och när hon hade farit tog jag tag i städandet IGEN! Fortfarande är det inte riktigt fint men nu syns golvet.. lless. Vi käkade tacos och sen var jag rätt irriterad för att hockeyn varken gick att se eller höra på, så jag satt och kollade på aftonbladet ända tills Lovan sa att jag kunde komma dit och kolla!

Efter hockeyn gick vi till mig för att ta med hundarna på en liten promenad, sen bänkade vi oss i min säng för att kolla ännu en hockey match och vinst blev det för både Sverige och Luleå! SKÖNT! Haha ibland kan det spåra på fejjan och det var precis vad det gjorde inatt, hahhaha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar