tisdag 27 december 2011

The winner take it all!

Idag har jag inte hunnit skriva något för direkt jag klev upp hoppade jag i duschen och sen bar det av till Luleå med mamma. Jag gick en sväng på stan sen mötte jag upp Jennifer och gick med henne ett tag också. Jag lyckades nästan handla allt jag hade tänkt faktiskt, fast ja ska nog till luleå en dag till innan nyår, för jag måste köpa en klänning, ett par skor, jeans och nån snygg tröja. Efter stan så for jag förbi faster och lämnade alla grejerna där innan jag drog på mig hockey tröjan och "sprang" till bussen så gott det gick utan att halka ihjäl mig, jag satt i en busskur 20 minuter innan Elin kom för hennes buss var sen, så när vi väl kom till coop arena höll jag på frysa ihjäl. Vi fick fina tomteluvor och en t-shirt sen kom Jesper också dit men han låtsades nog efter ett tag att han inte kände oss, jag och Elin har nämligen en förmåga att göra bort oss ALLTID! Vinst blev det 3-2, dock efter förlängning men ändå. United vann också med 5-0 och Sverige ligger bra till i matchen som spelas just nu 7-3 står det.

Mamma kom och hämtade mig efter matchen och så for vi till Faster och käkade middag, när Ella kom hem hjälpte hon mig att färga håret, jävligt nöjd ändå det behövdes verkligen och nu är det lite mörkare än förut!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar