torsdag 29 december 2011

Wonderful!

Ojoj vilken underbar dag, nu är carro väldig trött! Vaknade tidigt smetade på mig lite smink sen bar det av mot Heden och säga grattis till pojkarna innan jag och ElinF for vidare mot Luleå för en heldag med shopping! Vi fick också sällskap några timmar av ElinS, en lunch dejt med flickorna på max och sen fortsatte vi shoppa. Blev en hel del påsar underdagen och när ElinS for hem så gick vi till coop och köpte en dricka och sen bar det av mot coop arena för att kolla hockey! efter en väldigt bra match blev det Luleå vinst, väldigt skönt! Nu har jag lagt mig i sängen och kollar Jvm skulle sitta rätt fint med en till seger ikväll. just nu står det 1-0 till Sverige hoppas de håller i sig. 

Några bilder får ni på vad jag har köpt idag men tyvärr gick minneskortet till kameran sönder så nu måste jag köpa ett nytt när jag får pengar nästa gång. Det lär bli lite bildfattigt ett tag eller så använder jag gamla bilder.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar