onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag

Som jag skrev tidigare så har jag ingen tid över för att blogga och därför kommer det vara lite segt med uppdateringar nu framöver. Jag har haft revy lördag, söndag, måndag, tisdag, och imorgon sen har vi en ledig dag på torsdag och då ska jag på hockey med massa söta. På fredag ska jag ta en plugg kväll för jag ligger efter rätt rejält i skolan har tolv läxor att göra.. sen är det revy igen, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag genrep, lördag premiär och söndag andra spelningen i Harads, Tur att det är så himla kul och att man blir på sånt bra humör av att umgås med alla som är där. 

alla hjärtans dag är överskattat och jag är forever alone.. visst det är skönt att vara singel men tänk om man hade haft någon att mysa med en dag som denna och sen krypa ner med en stor tröja som luktar som honom! nej nu måste jag sluta drömma jag har många fina vänner att lägga min kärlek till och det är skönt att inte ha så mycket krav på sig.

 Från det ena till det andra.. TAGGA jag och ElinL snackar om att fara på peace and love till sommaren med massa folk som jag inte riktigt vet vem det är, men vem bryr sig jag är as taggad!!!! vi måste bara fixa pengar på något sätt sen ska det köpas biljetter. Nu måste jag reda ut detta med alla ELIN igen... Jag måste nog börja skriva ElinF (Elin forsberg) ElinS (Elin Stiglund) och ElinL (Elin Larsson) annars fattar man ju inte vem jag menar! Aja dom är söta allihopa ska ni veta.

I fredag var jag med massa härliga människor i min lägenhet och vi umgicks ända in på småtimmarna, kortspel, singstar och en hel del snack trevligt trevlig kan jag lova. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar