torsdag 16 februari 2012

TAGGA!

Nej jag kunde inte sova hur mycket jag än försökte men kring två somnade jag i alla fall. Idag har jag och en till varit ute med de större barnen och lekt tafatt i den stora snöhögen, dagen har flutit på verkligen super kul. När jag berättade att jag skulle på hockey ikväll och se Luleå började de sjunga "Vi har Sveriges största hjärta.." dom är bara för söta!! Nu sitter jag på bussen, jag ska förbi i lägenheten en sväng nu innan jag sätter mig på bussen för att möta upp min söta ElinS kanske Patte också följer men dom andra sviker ikväll ser de ut som!



Här är Lules stolta klack
Sjunger ut allt annat pack
Hoppar, sjunger å röjer så
När Stålmännen gör mål! 



Luleå är Vårat Gäng 
Å ikväll tar dom poäng
Vi ska kämpa till siste man 

Tills guldet är i hamn!" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar