tisdag 27 mars 2012

I know we could live tomorrow But I don’t think we should wait!

Hejsan!
Carro har ju som inget internet så bara för att hon ska ha kvar er läsare tänkte jag vara lite snäll och blogga lite.
men idag vet jag inte vad hon gjort förutom åkt buss och varit på teater. På teatern skrattade hon som fan. Söt min fina vän är. Just nu är hon säkert med Elin eller Danne eller nån helt annan vad vet jag?;)

Min fina vän carro är sjukt jävla glad just nu, vad vet jag kan det vara kärlek? eller vad kan det vara.. Dom...7 månaderna jag känt henne så har hon inte varit så lycklig. Hon gör mig glad faktiskt, och många andra, du sprider glädje vännen min! Även om jag bara känt dig i 7 månader så känns det som vi känt varandra längre, Du gör mina dagar helt seriöst, då jag är sur så behöver jag bara ringa dig så får du mig glad igen... oftast iaf! Du hjälpte mig genom en tung tid och idag kan vi bara skratta åt det tillsammans!
puss på dig vännen min!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar