måndag 12 mars 2012

Just nu sitter jag på bussen påväg till skolan och jag har till och med vaknat utan att ElinS ringde och väckte mig, hihi vad duktig jag känner mig! Igår spelade vi revy i Luleå och de gick väldigt bra även fast det blev sånt gorm med salar och dagar.. När vi kom tillbaka till Boden for jag och josse på coop, sen svängde vi förbi hemma hos mig och hämtade datorn för att tillslut fara till henne  och göra min läxa som skulle vara inne innan tolv.. JAG HANN klart med den i tid även fast jag satt och kollade big brother samtidigt, RODNEY är tillbaka i huset fyfan vad kung han är!  När jag väl var klar med läxan gick jag  till Danne, vi kollade lejonkungen innan vi somnade och jag gjorde ännu ett försök att Spöa honom i Fifa men de gick väl inte super bra.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar