måndag 19 mars 2012

skola..

Åhh blir galen.. går inte att blogga från telefonen vissa gånger levereras de inte även fast jag skriver, som ni såg så har Elin gästbloggat lite men eftersom jag inte har nå internet så blir det JÄTTE DÅLIG uppdatering.. Jag har spenderat senaste tiden i stan för de mesta tillsammans med massa söta personer. På helgerna har det varit hockey, revy och nån fest. Tyvärr åkte Luleå ut igår mot äckel AIK, stor besvikelse men Luleå gjorde en kanon bra grundserie och lyckades samla ihop till 100poäng, dock räckte de inte hela vägen delvis pågrund av att domar jävlarna var emot dem hela tiden men också för att spelarna verkade inte ge allt sista matcherna. Grattis Viktor Fasth till smifinal platsen.

I Lördags hade jag revy och på morgonen när jag for såg lägenheten ut som satan.. När vi kom hem efter en väldigt lyckad spelning men något trött och less så tänkte jag hoppa i duschen och sedan städa ihop allt, jag for till Daniel för att möta honom för han skulle sova hos mig.. hihi fan vad gullig han är, han hade städat hela lägenheten och gjort jätte fint snacka om att jag blev glad!! Jag behövde bara springa i duschen och sedan la vi oss och kollade Tarzan.

Igår var jag på hockey med ElinL, Oskar, Alva, Fanny, Viktor, Nisse, Marre, Reneé och Jesper. Efter de blev de BB mys med ElinL och Daniel <3

Det har varit super härligt väder hela veckan nästan med sol och plus grader, så vi har kunnat vara ute en hel del på förskolan de är skönt när man slipper frysa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar