måndag 23 april 2012

Kärlek!


I fredags efter skolan for jag och kollade på Daniels fotbolls match i notviken sedan blev vi bjuden på glass och mat av hans pappa. I Lördags kom min älskade Elin till mig och så for vi på bowlingen för att fira Jossan, efter det gick jag hem med Daniel medan resten drog vidare på fest på tg. Efter massa mys och film tittande så kom Elin och Jossan till mig klockan tre på natten och lånade min soffa. 

Igår övningskörde jag i Boden och sedan blev det även en sväng till Luleå med mamma, pappa och Danne, tur att dom var lugna i baksätet... Aja vi gick på massa affärer på storheden och så fick vi pizza till middag. Efter att jag pluggat och blivit något less på detta så bestämde vi oss för att gå ut en sväng där strax efter elva, Slutade med en vrickad fot som såg ut som en tennisboll, ont som inni helvete gjorde de.. men vad säger man, Grattis Carro du har gjort det igen! (Y) Tack hjärtat för att du hjälpte mig IGEN! <3














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar