torsdag 31 maj 2012

Dag 2 - Min syn på kärlek

Kärlek är de bästa som finns, känslan av att känna sig älskad av någon är helt underbar.Tänk er att man bara behöver vara i varandras närhet så blir allting 1000 gånger roligare. Det jag tycker är viktigast i ett förhållande är nog att man ska lita på varandra och vara ärlig mot sin partner, de är också viktigt att man har roligt tillsammans.

Det flesta har någon gång blivit sårad av någon de har tycket om och då är de många som säger att kärlek bara är ett skämt och att de bara gör ont.. men jag tror såhär, om man tänker efter så tyckte man om den personen av någon anledning och då kändes allting bra..sen tar de slut ibland och visst de gör ont som tusan och man kan känna sig förjävlig. Men de är inte kärleken som gör ont det är de som händer runt omkring, man ska tänka att när de tar slut var de inte meningen att de skulle vara längre utan då finns de någon mycket bättre någonstans som väntar på en. 

Just nu är jag lyckligare än någonsin, jag har världens bästa pojkvän. Vi har alltid kul tillsammans och jag litar verkligen på honom! Tack Daniel för att du finns och för att du gav mig chansen att komma dig nära! Jag älskar dig mest av allt och jag ska göra mitt bästa för att du ska känna dig så speciell som jag faktiskt tycker att du är! <3

Kom ihåg KÄRLEK är de bästa i livet! 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar