torsdag 24 maj 2012

Semester!


Vad händer i mitt liv just nu? Eftersom de som vanligt är väldigt dålig uppdatering på bloggen så har jag väl missat att skriva en hel del.. men i Tisdags kom jag hem från att ha varit i Grekland på Zakinthos en vecka tillsammans med min kusin som ni kanske ser på inlägget tidigare. Vi hade bara sol tre dagar men det var ändå kul, lite färg även om de inte är mycket fick vi i alla fall. Vi for ut med en båt och sökte sköldpaddor en dag och vi hade tur för vi fick se TVÅ och dom parade sig till och med. Dom andra dagarna då de var sol låg vi vid polen och solade/läste även sista dagen då de var mulet lyste solen igenom och jag brände sönder ryggen, BRA JOBBAT det är bara jag som kan lyckas bränna mig när de inte är sol.  Jag saknade Daniel och mina fina vänner hur mycket som helst när jag var där borta! När jag skulle komma hem lurade Danne mig att han hade möte med fotbollen och att vi inte skulle träffas fören jättesent på kvällen, jag trodde honom inte riktigt men när jag kom ner och träffade alla andra vid utgången så började jag tveka på att han var på flygplatsen och inte förrän 10 minuter senare när jag vänder mig om sitter han på andra sidan ”rummet” och flinar.. haha fan vad söt han är! Jag hade en helt underbar vecka i utlandet med min fina kusin. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar