söndag 10 juni 2012

Sommarlov på riktigt

Började går kvällen med att käka student middag i björns och efter de blev de lite singstar och fika. Vid halv tio drog vi oss mot stan för att fira att vi fått sommarlov. Början av kvällen var super bra vi lyssnade på musik, gick på kvarnängen, träffade folk och skrattade, men någonstans in på småtimmarna blev de kaos och massa tjafs, jag grinade hur länge som helst kändes de som.. Det löste sig dock senare på kvällen som tur var och då gick jag, Daniel och några till på Simons och käkade pizza klockan tre på natten. Efter de satte vi oss i elefantörat och rökte vattenpipa innan jag Alva och Daniel drog oss mot min lägga vid fem tiden, då vi kom hem somnade vi med alla kläder på nästan direkt. Tack för att jag har sådana fina vänner som bryr sig om mig, de betyder verkligen super mycket! <3
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar