söndag 29 juli 2012

En månad senare..

Hej igen allihopa det är inte så att jag har glömt bort er eller skitit i att blogga min dator gick sönder för en månad sedan och den är fortfarande trasig så jag har inte kunnat blogga något. Nu sitter jag hos moster så jag passar på att låna hennes dator och skriva ett inlägg.  

Min sommar har varit helt okej även om vädret suger.. Jag tillbringar dagarna i staden eller hemma i skogen, några fester har det blivit men även lugna filmkvällar hemma, samt många fisketurer på kvällarna i svartlå. Sommaren har bjudit på en heldel skratt men även tårar och allt däremellan, jag antar att mitt liv ser ut som för de flesta andra.

Nu har jag börjat jobba och jobbar två veckor framåt, jobbigt att kliva upp före fan på morgonen men det är väl värt det i slutändan när lönen kommer. Tagga Luleåkalaset i helgen!!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar