måndag 7 januari 2013

2012


2012

Vilket är ditt bästa minne från det här året?  Peace and love helt klart!
Vilket är ditt sämsta minne från det här året? Luleå kalaset..
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut?  Jag var på peace and love med massa härliga människor!
Höll du dina nyårslöften? Jag hade inget nyårslöfte så nej.
Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? Ja det gjorde jag
Har du varit lycklig i år? För det mesta har jag varit lycklig!
Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? Peace and love, Luleå kalaset!
Vilka länder besökte du? Grekland
Största misstaget? Mitt största misstag var nog att jag drack lite för mycket på LK.
Bästa köpet? Min Luleå hockey one piece!
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Jag vill ha mindre tjafs och onödiga bråk.
Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, Jobbat och varit på fler resor
Blev du kär? Ja jag blev kär i världens finaste! <3
Vad fick dig att må bra? Mina vänner, min familj, Daniel och Råttan!
Vad gjorde du på din födelsedag? Jag var med familjen sedan for jag till stan och var med Viktor och Mats! Firade min födelsedag dagen efter och då var vi i klinten med rätt mycket folk på pubkväll!
Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? 7 April <3

I ÅR HAR JAG..
[x] Rökt vattenpipa
[x] Blivit sårad
[ ] Spenderat över ett dygn på sjukhus
[ ] Åkt ambulans
[ ] Gjort slut med någon
[x] Blivit tillsammans med någon
[ ] Hånglat med en främling
[ ] Skadat mig allvarligt
[ ] Haft ett one-night-stand
[ ] Playat någon
[x] Haft sex
[ ] Varit otrogen
[x] Gjort något jag aldrig kommer att glömma
[ ] Varit deprimerad
[x] Druckit så mycket så jag spytt
[x] Gjort något jag verkligen ångrar
[ ] Sårat någon med flit
[ ] Förlorat en vän
[x] Lärt känna någon ny
[x] Varit vaken en hel natt
[ ] Provat droger
[x] Festat en hel natt
[ ] Varit på fler än 2 festivaler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar