torsdag 25 september 2014

Plugga.

Jag är inte jätte taggad på att plugga just nu men de är bara att bita ihop.. Filosofin gör de dock inte bättre eftersom jag tycker att det är så himla svårt med alla konstiga ord som man måste slå upp hela tiden så att man ändå inte får något sammanhang i texten fören flera timmar senare.

Förra helgen jagade jag med pappa och i veckan har jag äntligen fått klart alla papper så nu får jag jaga på egenhand. I måndags var vi på exkursion med klassen och det var faktiskt väldigt roligt, jag blir så mycket piggare av att vara ute på dagarna än att bara sitta inne vid en skolbänk. 

Idag har jag tvättat hela dagen, Lina kom förbi en sväng och Råttan ska vara här tills på tisdag. Då Daniel kom hem for vi till Elin och grattade henne. De är svårt att dra ner på sötsaker då hon hade gjort så himla mycket gott fika.

Sitter och gör det sista med läxorna som ska vara klart till morgondagens träff med studiegruppen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar