måndag 20 oktober 2014

Dagarna har för få timmar och veckorna för få dagar.

Shit jag har så mycket att göra att jag inte hinner med att skriva. Den torsdag den 28/10 har jag tenta och jag håller på att stressa ihjäl mig för att hinna med allting eftersom vi även har två uppgifter som ska lämnas in 31/10. Det är svårt att hinna med allting då man vill, jobba och umgås med vänner osv samtidigt. Jag har ändå varit duktig och klivit upp halv sju och börjat på uppgiften flera gånger och jag håller även på till sent på kvällen. Vi får se hur det går, håller tummarna iallafall!

Igår år vi thaimat hos moster för hon fyller år på måndag så vi och några till var där för att fira henne. Senare på kvällen så kom Mogge och hämtade oss och så for vi till stan, gick till Larssons 2 trapper upp och tog några cider, surrade och spelade nhl. Slutade med att jag och Daniel följde med Joel på Allstar fast jag inte alls gillar att gå ut, jag tycker bara man tappar bort varandra och det var precis vad som hände men var bara där en timma och vi hade ändå trevligt (då vi träffades). Mogge sov hos oss på soffan och han hade somnat då vi kom hem för han skulle upp och jobba och när vi kom hem var vi inte var så super tysta skulle jag tro.

Tiden går helt enkelt för fort för att jag ska hinna med allting jag behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar