fredag 14 november 2014

Vad jag tycker om att vara vikarie!

Alltså att vara vikarie är inte speciellt kul, förra månaden fick jag ihop 24 timmar även fast jag hade tillgängligt fler dagar. Denna månad har jag inte ens fått ett pass även fast jag haft nån dag i veckan tillgänglig. Så klart blir det stressigt med skola, jobb, träning och fritid och jag har haft/har mycket i skolan så eftersom det ska vara 40 timmar plugg i veckan så kan det blir rätt svårt att hinna med både och. 

Det är inte verksamheterna jag får vikariera på som är felet för personalen är för det mesta super trevliga och bemötande och jag älskar att jobba med barn. Det är den här ovissheten om jag ska jobba då jag har möjlighet att jobba eller om jag ska planera något annat då jag är ledig som är väldigt jobbigt. Ibland får jag vikariera i Svartlå på Tankeborgen där jag trivs som fisken i vattnet och det känns bra att de vill ha dit mig när det behövs, det är mitt hemställe och min favorit plats!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar