måndag 9 februari 2015

How!?

Ibland undrar jag hur tiden kan gå så himla fort men ändå så sakta. Dagarna hinner bara börja så tar dem slut och jag hinner inte ens göra allt jag behöver, samtidigt går allt så sakta för det känns som att det är 3 veckor sedan Daniel for till Malmö.

Jag fick iallafall veta idag att jag klarat min andra kurs på universitetet så det känns bra och så var jag på min första dag på praktiken. Jag måste ställa om dygnet för jag har så fruktansvärt svårt att sova så jag känner mig trött på dagarna men jag tror det blir bra i slutändan, Jag trivs där jag ska vara och jag tycker att personalen på alla avdelningar på kyrkkläppen är jätte trevliga.

När jag kom hem har jag vilat lite och sen bjöd jag Morgan på kaffe vi spelade fifa och surrade en helt del. Nu ska jag hoppa i duschen och sen får vi se vad som händer.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar