söndag 15 mars 2015

Härliga sol!

I lördags for jag och Atousa till Svartlå klockan åtta med Daniel som började jobba halv tio. Vi fixade varmchoklad och kaffe sedan tog vi skotern till Klinten och åt lunch där, efter det for vi tillbaka till Svartlå och hämta Lina och böt om och packade in skidorna i bilen för att fara till Klinten igen och åka slalom! Det var kul, när Klinten stängde skjutsade jag hem Atousa. Då jag kom tillbaka till Svartlå käkade vi middag sen kom Tom och umgicks med mig och Daniel, vi tog lite dricka och surrade hela kvällen. Jag tränar mig på att dricka whiskey, det går väl sådär! 

Idag for jag Råttan och Lina till Klinten med skoter vid klockan två, vi satt i liften och solade samtidigt som vi gjorde Daniel sällskap medan han jobbade. Jag hämtade Daniel och Tom med bilen då de slutade och vi for till Svartlå och käkade innan vi for en sväng med skotrarna till stora Sandmjölan och drack kaffe. Jag och Daniel har sett Wallander och nu är det dax att krypa ner! 

Helgen har verkligen varit jätte bra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar