onsdag 4 mars 2015

Vi är på gång!

Det har varit tyst ett tag nu på min blogg och det är för att jag känner att om jag skulle skriva nya inlägg skulle det stå i princip samma sak i alla inlägg. "Idag har jag haft praktik sedan klockan sju och sen har jag skyndat mig hem ätit middag och farit på revyn, kom hem klockan tio" för mig är det roligt och jag hinner iallafall inte bli uttråkad en endaste sekund, men det är klart det sliter lite på kroppen när man är igång från 7 - 22 med nästan ingen vila.

I fredags var det genrep och på lördagen hade vi premiär, alltså det gick så himla bra och publiken var fantastisk. Lite tråkig att vi bara har fyra spelningar till och sedan dröjer det rätt länge innan vi kommer umgås jag och mitt underbara revygäng. Jag vill och jag tycker att alla som hinner ska komma och se våra föreställningar som är kvar, här nedan har jag delat en trailer och lite bilder så får ni ett litet smakprov på årets revy!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar