onsdag 11 maj 2011

dåligt uppdatering..

I måndags var ja på dagis och efter de for jag till Botte och umgicks med Fredrik.
Jag lärde honom hur man skruvar fast ett avgasrör på en likmoppe, dessutom hade jag
ägt ut honom i tvspelet om jag hade fått prova, men han var rsnål om kontrollen,
vi snackade en hel del och köpte årets första mjukglass på kiosken.
Igår var en skit dag inte nog med att jag hade två nationella prov i engelska,
eftersom jag inte är världens bästa på engelska kan de ha gått rätt dåligt,
missade min tid hos kuratorn och var bara allmänt trött hela dagen.
Dock har denna dag varit mycket bättre dagis från nio till halv fyra,
hem packa väskan drog till stan kollade runt på gallerian, gick till step in
med moster och Lowe tränade 1 timme och 40min. dessutom vann Sverige mot tyskland ikväll
så de blir semi på fredag wiiiihooo !! ;)

Summer time save me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar