söndag 8 maj 2011

Helgen!

Lördag, började dagen klockan nio bara jag och Råttan hemma så tog de lugn och solade osv,
väntade på Flickorna skulle komma till Svartlå men de tog då ända till åtta på kvällen... ^^
Vid tre for jag till gymnastik hallen på skolan och lyssnade på lite musik sen käkade jag middag
och spelade 500 med min mor. Haha sen drog jag Alina och Alva ut på äventyr och som vanligt
lyckades vi blöta ner hela byxorna ändå hade vi stövlar.. hahahahaha XD Efter de for vi hem till mig
satt på rummet och snackade sen gick vi in å käkade muffins.
Provade kläder och dummade oss som alltid! :)
Var as trött när dom hade gått hem så gick och la mig direkt men sen fick jag och Lovisa en snilleblixt
om att hon skulle komma hit och sova då var klockan närmare tolv och jag skulle upp klockan sju.. SMART!
Somnade runt halv tre kanske. Jag och Jolina har varit barnvakt från 08,30 till 20,45, måste säga
att vi har haft ett väldigt bra samarbete och barnen har varit snällla
så de har gått jätte bra och vi har haft kul.
Har varit ute i solen i princip hela dagen SKÖNT,
Lyckas kasta i oss sju koppar kaffe var, innan vi la oss och vilade ett tag i
soffan när alla barn hade somnat. Nu lägger jag mig i sängen för imorgon börjar jag praktiken klockan
nio måste väll vara hyfsat utvilad tills dess i alla fall.

Sommaren är här !! :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar