lördag 7 maj 2011

It's not weakness it is love

Vaknade kring sex av en cp dröm, så var lite emo på morgonen.
Lyckades i alla fall somna om till halv nio. Skolan med bussen och vet ni vad!
jag fick GODKÄNT på min skriv del på engelska nationella, de gjorde min dag
för trodde verkligen jag skulle få ig! :D
Gick till Sara när jag slutade, surrade ett tag med henne sen kom Monica så jag åkte hem med henne.
Var hemma själv några timmar, bakade choklad muffins och stekte kött.
Sen kom Alva och gjorde mig sällskap vi kollade talang, men sen kom vi fram till att de var roligare
att vara ute så gick en sväng med råttan och sen blev de mission med moppen till brobäcken, blöta kläder och skor, iskalla tår men de var skit roligt!!!. en kaffe hos johannes han vi också med. :)
tog en dusch när jag kom hem och nu ligger jag i sängen.
Puss på er <33



Fin låt, orginalet är mycket bättre men den finns inte på youtube så får bli en cover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar