söndag 11 september 2011

10 år sen..

Igår umgicks jag med mina underbara flickor Elin,Alva och Alina. Vid fyra drog jag ner till Elin och vi släppte Råttan och Flingan på åkern så dom fick springa av sig nån timma. Mamma kom och hämtade oss så vi for upp till mig, efter jag hade käkat kom Alina och Alva vi kollade på en skräckfilm och lite sånt. Fick sällskap i sängen i natt av Alva,det var verkligen jätte längesen vi sov tillsammans. Idag stack jag till stan med tolv bussen for till Jacob sen på boden arenan och kollade fotboll. Tyvärr måste jag säga att Boden inte var speciellt bra 1-4 med en spelar mer på planen nästan hela matchen njaa bättre kan dom.. Sjöng nyss singstar med lillasyster nu ser vi idol och myser i soffan.

10år sen den hemska terrorattacken i New York city. Tankarna går därför ikväll till dom 3000människor som omkom på grund av hemska människor och deras hat. Hoppas att något sådant aldrig händer igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar