måndag 12 september 2011

Blää Dåligt väder!

Back on school och Luleå efter nästan en hel vecka hemma i svartlå, Kom försent till första lektionen för tiden bara drog iväg och innan vi hade satt oss i bilen var klockan 20 i åtta och jag började kvart över.. Efter den så hade vi fyra och en halvtimmes hål fatta segt, Gick till stan med Marre och Elin jag satt och kollade på dom medans dom käka hamburgare på max, sen drog vi omkring lite i olika affärer för att fördriva tiden. Slutade 15,20 idag så nu ligger jag på sängen och tar det lugnt, men eftersom jag håller på att svälta ihjäl så tänkte jag laga lite mat. Alltså jag är sjukt taggad för på torsdag börjar elitserien!!! :)

Jag saknar sommaren... Vaknade imorse av att det lät som att regnet skulle komma in genom taket, om det ändå ska vara kallt kan snön lika gärna komma nu. Jag tycker om vintern och sommarn men har aldrig fattat de här med höst och vår bläää för slask och regn.!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar