måndag 12 september 2011

Jag insåg precis att..

Det har hänt mycket skit senaste året det kan jag inte sticka under stolen med. Det har nog alla som har följt min blogg tidigare också sett. Men en sak är sant och under tiden jag gick på grans hade jag sjukt kul. I början var jag med Frida Emelie och Elin vi hittade på massa skoj. Men sen började jag umgås med några andra och vi hittade på massa galenskaper på nätterna, dagarna, kvällarna, morgnarna ja hela tiden. vi gjorde nästan allt tillsammans. I några månader var det den bästa tiden på grans, tills det hände massa tråkigt.. detta slutade med att jag hoppade av skolan och tappade kontakten helt med en av mina dåvarande vänner..!
Jag saknar inte grans men ja ångrar faktiskt ingenting heller, för under tiden det varade hade jag väldigt roligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar