tisdag 22 november 2011

Pepparkakor!

Första lektionen hade vi svenska rätt jobbigt jag tycker inte om att prata inför massa folk och det vi jobbar med nu är TAL. Klockan tio gick vi till Lärkan och såg teater tyckte den var ganska roliga att kolla på även om den handlade om kondomer, Lunchade med Marre och Johanna sen vilade jag i soffan med Elin. Vi var duktiga i dag på naturkunskapen jobbade rätt mycket, Jag slutade klockan ett. När jag kom hem kokade jag kaffe slog på Grey´s och käkade pepparkakor i mängder. Nu blir det lite NK plugg och kanske kolla lite i boken från körskolan innan Ella kommer hem, jag ska fråga henne om hon vill följa och gå en sväng.

Mitt nummer till min gamla telefonen har spärrats!Det kan ni ta bort, nu använder jag bara det nya numret 0703502120,  jag har inte så många kontakter på den så skicka ett sms med ert namn!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar