måndag 21 november 2011

Bad day !

Vilken jävla dag.. Vaknade 07,40 och bussen går 07,52 så jag hade lätt panik att bara slita på mig kläderna och borsta tänderna sedan springa till bussen, det vill säga att jag varken hann borsta håret eller stoppa nå smink. Lagomt trött kommer jag fram till skolan och är på väg mot hälsans hus där vi ska ha lektion, då möter jag några från klassen som säger att läraren är sjuk! Vi svär högt några gånger innan jag Johanna och Elin går in mot stan men halvvägs ändrar vi oss och går tillbaka till skolan. jag och Elin la oss på varsin bänk och somnade eftersom nästa lektion inte började förren tio över tio. Denna lektion hände inte heller speciellt mycket förutom att vi kollade på våra bakterier som hade blivit halsfluss och magsjuka, även denna lektion kändes helt onödigt att ens vara på så irritationen steg ännu lite mer. Efter lunchen då får vi veta att Annci också är borta idag så den lektionen hade vi inte heller, alltså hade vi hål till två då vi äntligen hade en vettig lektion. Vi fick tillbaka proven från NKn och till min glädje klarade jag det med ett D med tanke på att jag pluggade en dag före så tycker jag detta är ett helt okej resultat..

När jag kom hem satte jag mig och såg på sista avsnittet som har kommit ut av pretty little liars och sedan bar det av mot... tro det eller ej körskolan! Så nu har jag påbörjat den biten, det är ju faktiskt bara 67 dagar tills jag fyller 18! Wiiihoo.

Nja jag hoppas på att morgon dagen blir MYCKET bättre och att jag hinner göra undan lite skolarbete innan United spelar match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar