måndag 21 november 2011

Snö..

Direkt efter skolan for vi till Piteå och käkade middag och Pontus och Sofie, vi kollade Idol och var ute ett tag. När vi var påväg hem bestämde jag mig för att stanna hos Elin i Öjebyn så jag hoppade av där, vi gick till Linnea och var där några timmar innan vi gick hem till henne och sov. 
Gårdagen bestod av fyra timmars buss resa inte i sträck men ändå, jag hatar att åka buss! På kvällen blev det i alla fall hockey med min underbara Elin, tyvärr förlust men sällskapet var det inge fel på. Jag for till Sara efter åt och spenderade natten där,Vi satt och pratade flera timmar sen såg vi film. Idag har jag inte gjort speciellt mycket for till byn en sväng käkade middag och tränade Råttan lite sen for jag tillbaka till Luleå. Äntligen har det kommit lite snö hoppas den stannar kvar och inte smälter bort direkt. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar