lördag 26 november 2011

Skogen !

Spenderade går kvällen med Elin Lovan och Birger. Vi var ute ett tag och tog lite bilder men det blev så förbannat kallt så vi gick in och kolla de på en film. När den var slut följde jag och Elin Lovan när hon skulle gå hem sen gick vi tillbaka till mig och kolla de på Björnbröder  fast vi var för trötta så efter en kvart stängde vi av och gick in till mitt rum somnade direkt, klockan var ändå halv fyra. Vi vaknade vid ett idag, käkade frukost sedan gjorde vi en bull deg. Undertiden degen jäste damsög och skurade vi med julmusik på högsta volym. Nu sitter jag i soffan och kollar fotboll Manchester united - Newcastle domar jävel säger jag bara...efter det ska jag hoppa i duschen innan jag ska kolla om Elin har lust att göra något ikväll! 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar