söndag 27 november 2011

Christmas feeling!

Matchen slutade 1-1 efter att domaren dömde straff på en helt vanligt tackling.. Känns riktigt surt att dom inte lyckades ta 3poäng den här matchen! Elin orkade inte gå till byn så jag satt hemma och gjorde inte speciellt mycket, kollade sista avsnittet Grey´s och snackade med folk på fejjan. Vid halv tolv fick jag för mig att börja julpynta, så jag gick upp på mitt rum tog fram alla jul saker och äntligen är jag färdig! Råttan har hjälpt mig lite eller i alla fall försökt, hon tog massa grejjer och gick in i sin bur och tuggade på dom. COCA COLA har varit min bästa vän ikväll och jul musiken har varit igång på högsta volym. Jag försöker hitta igen julkänslorna även fast snön är borta och det är första advent nu.. 

När jag vaknar ska jag gå en sväng med hundarna innan jag sticker till stan för att hälsa på Jacob och sedan dra vidare till Luleå och jobbar med Johanna om sömn. Så långt har jag planerat men sen kan de ju hända saker under dagen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar