måndag 28 november 2011

Tiden vill ifatt..

Som jag sa igår klev jag upp vid nio och gick ut med hundarna i skogen. Sedan satte jag mig och drack kaffe och käka en bulle till det. Jag ides inte fixa mig nånting så iklädd mjukisbyxor och en huvtröjja satte jag mig på bussen. Tillbringade några timmar hos Jacob, vi spelade nå konstiga spel på datorn, kollade Kalle blomkvist och Emil i Lönneberga vi käkade middag hos deras mormor och då fick jag och Sally ett skrattanfall och jag vetinte riktigt åt vad., haha. 

Ikväll har jag varit hos Johanna och försökt få nå ordning på vårat arbete i hälsopedagogiken, vi har ändå jobbat rätt bra men känns helt omöjligt att lära oss allting till på onsdag.. När jag kom hem därifrån så satte jag mig direkt med böckerna från körskolan och kollade igenom några frågor som vi ska ha gjort till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar