fredag 30 mars 2012

12-03-30

Chacha, då vare ElinL här igen.
Som ni har läst tidigare så är min fina Caroline i fjällen. 
Hon kommer hem på söndag och då far jag till Gautosjö.
Vi kommer inte träffas på 2 veckor typ, kommer sakna ihjäl mig. 
Och jag vet att hon kommer sakna ihjäl sig efter daniel, och förhoppningsvis mig också? ;) 

Nästan lite små kul hur nära jag och Carro har kommit varandra på så kort tid. 
Hon är lätt en av dom underbaraste människor jag känner, hon finns alltid där för mig!
Jag vet att vad de än är så är hon bara ett samtal/några hundra meter bort och det känns grymt bra. 
Precis som hon vet att jag alltid finns där för hon, bara ett samtal lr några hundra meter bort! 
SÅ jag vill bara säga Tack till Carro,  Tack för att du funnits där för mig när ingen annan gjort det! 
Du betyder mer för mig än du anar och jag längtar så sjukt till somarn, grymt kul vi kommer ha! 
Puss på dig gumman och hoppas du får en azzum helg i fjällen, älskar dig till månen & tillbak! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar